28/03/2017

KaiCell Fibers Oy nimityksiä

KaiCell Fibersin tekniset selvitykset etenevät ja Feasibility Study (FS) valmistuu kesään 2017 mennessä. Tässä yhteydessä KaiCell Fibers vahvistaa myös organisaatiotaan.

Toimitusjohtajaksi on kutsuttu DI, eMBA Jukka Kantola, jolla on mittava kansainvälinen kokemus metsäteollisuuden eri johtotehtävistä ja hän on ollut aktiivisesti vuodesta 2012 rakentamassa uusia ratkaisuja biotalouteen.

Strategiajohtajaksi on nimitetty VM Martin Doktar, jonka päätehtävänä on investorisuhteiden kehittäminen. Kymmenessä maassa työskennelleenä, hänen taustana on pitkä ura metsäteollisuuden myynti- ja markkinaorganisaatioissa, sekä useita kansainvälisiä yritysostoja ja järjestelyitä.

”Hanke etenee odotusten mukaan. Organisoitumisella vastaamme entistäkin paremmin myös tulevaisuuden haasteisiin. Kainuun etu on, että meillä on kokeneet johtajat vetämässä hanketta ammattimaisin ottein. En voi olla kuin tyytyväinen, että olemme saaneet heidät mukaan” taustoittaa hallituksen puheenjohtaja Eero Suutari.

”Panokset kovenevat ja sen mukaan on tässä myös edettävä. Hanketta on valmisteltu jo vuodesta 2015 eteenpäin ja nyt on luonnollinen vaihe saattaa hanketta entistäkin voimallisemmin kohti tavoitetta. Tähän mennessä hanke on edennyt oman sisäisen aikataulumme mukaan ja teemme kaikkemme, että myös jatkossa näin mentäisiin” kertoo toimitusjohtaja Jukka Kantola